You are currently viewing סיומת רצחנית של קוואי כפתה משחק שביעי על לוקה והמאבריקס / דור בלוך

סיומת רצחנית של קוואי כפתה משחק שביעי על לוקה והמאבריקס / דור בלוך

דאלאס מאבריקס 97 (3) – לוס אנג'לס קליפרס 104 (3):

4:41 לסיום שלשה של לוקה, אחרי 6 החטאות, הורידה את ההפרש ל-2 בלבד לטובת הקליפרס, זה היה הרגע שבו קוואי החליט שאת המשחק הזה הוא לא מפסיד.

שמונה נקודות שלו הובילו ריצת 2-10, שסגרה עניין עבור הקליפרס, במשחק באמת מפלצתי של קוואי, אולי הגדול ביותר שלו בשורות הקליפרס, שכופה משחק שביעי בסדרה הכי מעניינת של הסיבוב הראשון בפלייאוף, אחת שעוד נחזור אליה בערוצי הגולד השונים ובסרטים הדוקומנטריים על הקריירה של לוקה שבוא יבואו.

המשחק היה צמוד לכל אורכו כאשר היתרון עובר מצד לצד ושתי הקבוצות מתקשות לקלוע בצורה מרשימה, המאבריקס סיימו עם 32% משלוש והקליפרס עם 29%.

לוקה סיים עם 29, 11 אסיסטים ו-8 ריבאונדים אבל רק 2 מ-9 משלוש, זה לא היה משחק מושלם של לוקה וכדי לנצח את הקליפרס או כל קבוצה רצינית בעצם דאלאס חייבת משחקים מושלמים של לוקה. טימי הרדוואי נראה לפרקים כמו השחקן המשלים שלוקה צריך וסיים עם 23. פורזינגס ממשיך להיראות לא מחובר עם 7 בלבד.

קוואי סיים עם 45 בערב מפלצתי כולל 5 מ-9 מחוץ לקשת. ג'קסון סייע עם 25 וג'ורג' הוסיף 20 בערב שבו הקליפרס לא קיבלה כלום מהספסל שלה אבל ההגנה וקוואי אפשרו לה לקחת את הנצחון.

Subscribe
Notify of
118 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

אשך סטוטס פוטר מה אומר?

אשך טמיר המקורי
05/06/2021 7:12:05

מזל טוב, חבל שבזבזו עליו איזה 4 שנים מיותרות של דמיאן וסי-ג'יי.
יש לי תחושה שייפלו שוב עם איזה קיד או משהו בסגנון.
אם יביאו מישהו כמו בילאפס או ון-גנדי יהיו קבוצה חזקה סוף סוף ונוכל להנות מהם.

אשך טמיר המקורי
05/06/2021 7:13:44

ג'ף

דה שוט
דה שוט
05/06/2021 7:15:08

ד׳אנטוני. תפור עליהם. יש כוכבים – הוא יביא הגנה

אשך טמיר המקורי
05/06/2021 7:24:57
Reply to  דה שוט

חס וחלילה, זוועה של כדורסל, וואן טריק פוני.
הספיק לנו הכדורסל המגעיל של יוסטון

Jonathan
Editor
05/06/2021 9:42:55

כל מילה אשך.
על סטוטס, קיד וד'אנטוני. מה שהיה ביוסטון בשנה שעברה היה מרתק לרגע אבל רוב הזמן זה נראה כמו פארודיה על זה שבליגה עברו לשחק סמולבול.

דה שוט
דה שוט
05/06/2021 9:53:26

השחרור של קאפלה היה צעד אומלל. לא בטוח שזה דאנטוני. ההגנה של יוסטון 18 הייתה מהחזקות בליגה בעשור האחרון. וזה עם הארדן.

Jonathan
Editor
05/06/2021 10:11:50

אומלל לחלוטין.
הקטע עם דאנטוני וההנהלה של יוסטון בעונה שעברה היה שהם כאילו ראו רק חצי מהתמונה – אולי לא משחקים עם סנטר כמו פעם, ודאנטוני כנראה תרם לשינוי התפיסה בזמנו בפניקס – אבל עדיין צריך גבוהים וצריך קבוצה עם סגל מגוון למקרה שהשיטה העיקרית מפסיקה לעבוד.
הפיק אנד רול של הארדן עם קאפלה היה אחד הדברים הכי מרשימים לצפיה שהיו ביוסטון. היה איזשהו מדד שהראה שזה לא המהלך הכי אפקטיבי שלהם… אבל לא הכל צריך להיות אפקטיבי – לפעמים פשוט צריך שהיו לך עוד כלים בארגז.

asaf
05/06/2021 9:12:26

לגמרי צודק אשך על סטוטס… איך לעזאזל כל מאמן שמפוטר ישר עולה קיד להחליפו…אני אישית לא ממש מחזיק ממנו כמאמן ראשי..

גיא הירוק
Admin
05/06/2021 7:04:12

אני לא רואה איך דאלאס מצליחים לנצח פעם רביעית משחק חוץ בסדרה המטורפת הזו.
לוקה נראה גמור לגמרי,
ואין כרגע לצדו מישהו שאפשר לבנות עליו לתת תפוקה משמעותית.
זה לא אמור להספיק מול הקליפרס של קאוויי
(היכולת של קאוויי מדהימה).
.
תודה, דור.

דה שוט
דה שוט
05/06/2021 7:13:07

+ 1
מה עוד ששחקנים נוספים בקליפרס מתעוררים. ג׳קסון במשחק אדיר, רבע ראשון מהסרטים (רובהבלוגרים עוד ישנו), באטום במשחק הגנה והאסל, קאנארד עושה קולות וג׳ורג׳י בוי מראה סימני חיים. סדרה מעולה

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  דה שוט

באטום יה מחריד הגנה והתקפה

edani
edani
05/06/2021 9:50:26

שום דבר לא צפוי בסדרה הזו כולל נצחון חוץ נוסף של דאלאס…

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
Admin

45 נקודות ב-72 אחוז מהשדה במשחק שחייבים לנצח… שחקן לא רע, הקוואי הזה… אולי אפילו השחקן הכי טוב בעולם היום.
.
המגמה בסדרה נמשכת – קבוצת החוץ מנצחת. הקליפרס, לצערם?!?, מארחים את המשחק האחרון… יהיה מעניין.
.
תודה רבה דור.

אשך טמיר המקורי
05/06/2021 7:12:52

הבן זונה עשה ג'ורדן וניצח את דאלאס לבד בכוח רצונו.

דה שוט
דה שוט
05/06/2021 7:14:21

כתבתי כאן לא מזמן שיש רק אחד שאני לוקח לפני ננוחם – קאוואי היום ניצח את זה אכן ״בכוח רצונו״

asaf
05/06/2021 9:15:04

תודה דור. הגדרת את מדויק אשך. רג'י ג'קסון היה חתיכת אקס פאקטור לצידו היום וג'ורג' היה נוראי אבל הצליח להתעלות ל עצמו עם כמה סלים חשובים ברבע האחרון..

דה שוט
דה שוט
05/06/2021 7:16:03

תודה דור. תבוא כל יום 🙂

עגל
עגל
05/06/2021 7:30:47

תודה דור. אם. קליפרס יסמכו רק על קוואי זה לא יספיק כי יום מטורף כזה כזה לא חוזר פעם ביומיים.
אבל אם פול ג׳ורג׳ ישחק כמו ברבע האחרון, רג׳י ג׳קסון ישחק כמו היום, אותו דבר באטום, אז הקליפרס ינצחו כי העומק שלהם משמעותי. בדאלאס לא יספיקו לוקה והארדוואי.
ביאניס ננוחם

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  עגל

חס וחלילה נקווה שהנטס ינגבו אותו כמה שיותר מהר

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  עגל

יסמכו על קרלייל סגן הMVP של קאווי בסידרה

דה שוט
דה שוט
05/06/2021 7:44:48

אולי קרלייל מאמן גדול ואולי לא,
דבר אחד בטוח – הוא לא עבר סיבוב מאז 2011

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  דה שוט

היה גדול ונחלש

דה שוט
דה שוט
05/06/2021 7:52:27

מתי נחלש? בעשר השנים האחרונות רק 3 קבוצות במערב לא עברו סיבוב. קינגס, מינסוטה ודאלאס

Smiley
Editor
05/06/2021 8:08:58
Reply to  דה שוט

גורם למאבריקס להיות הרבה יותר טובים ממה שהם. אם הקליפרס לא היו פריחים הם כבר היו בסיבוב הבא.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  Smiley

ממש לא למאבס אין קשר לקרלייל זה הכל לוקה

חגי "התותח" ניסני
Editor
05/06/2021 10:02:59

ממש כן זה ממש לאמרק לוקה.
.
שמעון לא סיכמנו על מה מקבל המנצח/ מפסיד בהתערבות שלנו

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

איזה התערבות ניסני? לא התערבתי איתך על כלום

Li Ming
Li Ming
05/06/2021 7:37:08

דאלאס משחק שני ברציפות נופלים מהרגליים ברבע האחרון. במשחק החמישי הם קלעו 6 נקודות ב 9 דקות וזה איכשהו הספיק. במשחק הזה עם 11 נקודות ב 10 דקות הראשונות של הרבע, כבר לא.

לוקה חייב יותר מנוחה לקראת הרבע. אולי קרלייל צריך ללמוד ממייקל מאלון שמשאיר את יוקיץ' על הספסל עד שנשארות 7 דקות בערך לסיום

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  Li Ming

בלי לוקה הם גמורים, הם לא יכולים לתפקד. זה לא העונה הסדירה. והוא לא גמור, זה המשחק. כולם עייפים באותה מידה כמוהו.

Li Ming
Li Ming
05/06/2021 7:43:09

הנקודה היא שגם עם לוקה הם גמורים. הם היו בשלב מסוים אולי על 3 מ 20 הערב ברבע האחרון

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  Li Ming

מי שהפסיד את המשחק זה קרלייל. מאמן מאד חלש. השמיד את קאווי משחק קודם דאבל טים אז למה להוריד את זה במחשק ההכרעה? פשוט לא הבנתי. גם משחק קודם ברבע האחרון הוא הוריד את הדאבל טים מקאווי משום מה.
נתן לקאווי לטחון אותו שאף אחד בקליפרס לא פוגע בכלום
יאללה מקווה שינצחו בגיים 7
בפיני סמית ננוחם

Smiley
Editor
05/06/2021 8:06:57

קרלייל מאמן כל כל כך חלש שהוא לוקח קבוצה די מוגבלת עם כוכב על אחד (ולטבי שמפחד מהצל של עצמו) למשחק 7 מול קבוצה הרבה יותר טובה

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  Smiley

אין לזה שום קשר לקרלייל זה לוקה וגם עם ברוקסי היה עושה את זה. הנצחונות בסידרה הם למרות קרלייל לא בזכותו. מאמן חלש מאד כבר היה צריך לתת 4 0 מולו עומד כסיל מוחלט כמו לו

Smiley
Editor
05/06/2021 8:58:02
Reply to  Smiley

כנראה שכחת מי בסגל של הקליפרס

ברוך רובין
ברוך רובין
05/06/2021 10:57:43
Reply to  Smiley

אתה מסתכל על שמות על הנייר בפועל גורג הרבה פחות טוב ממה שהוא איבקה פצוע, בברלי גמור זובק לא לרמה… מדובר על קוואי המדהים.
.
בסוף הניהול שלו של המשחקים ברמה מאוד נמוכה, גם הערב הוא הגיב בצורה רעה מאוד. לצערי סמיילי אתה לא קורא את התמונת מצב כל מאמן עם שחקן בקליאבר של לוקה אמור לקחת קבוצה לפלייאוף, ברוקס (עם דוראנט ב2014 הגיע למקום 2), הארדן והמאמנים שלו, טיירון לו בקליבלנד…

דה שוט
דה שוט
05/06/2021 7:48:58
Reply to  Li Ming

+ 1
מסכים,
היוסג' של לוקה הורג אותו, קאוואי לא עובד כל כך קשה בהתקפה כמוהו. בפלייאוף ההגנות מתהדקות, רואים כמה קשה לעשות סל, בעיקר בחצי השני, כל סל זה לידה. קאוואי לא נראה עייף בסוף, לוקה נראה גמור. גם ג'ורג' נראה יחסית טרי ובטח שג'קסון.
מהלך גדול בסיום שעבר מתחת לרדאר – אסיסט נהדר של ג'קסון לדאנק האלי-הופ של באטום במתפרצת.

גיא הירוק
Admin
05/06/2021 7:59:30
Reply to  דה שוט

אני קראתי בבלוג החי שמאמן האליל כתב שלוקה צריך לשחק 46 דקות…
.
אז מה זה "גמור"???

דה שוט
דה שוט
05/06/2021 8:21:08

תקרא לעומק אולי גם תלמד – לוקה יכול לשחק הרבה דקות, אבל היוסג' בהתקפה מתיש אותו. הוא מכדרר המון, לרוב מול שומר צמוד או שניים. תוסיף לזה את העובדה שקאוואי – לא רק שלא קיבל דאבל טים – אלא גם הצליח כמה פעמים להגיע למצב שהוא מתקיף את לוקה. ויש לך שחקן גמור.
אתה שוב מסתכל רק על הבוקס סקור – חשבתי שכבר עברנו את זה.

גיא הירוק
Admin
05/06/2021 8:25:39
Reply to  דה שוט

כן, זו הייתה עייפות פסיכוסומטית.
זה בגלל שהוא כועס על קרלייל. באמת.
.
חביבי,
אתה מרוויח ביושר את השם דה מגוג.
.
(זה שלא ברור לך שהעובדה שיש קשר בין יוסג' וכמות, אמורה להפתיע. אבל התרגלתי…)

דה שוט
דה שוט
05/06/2021 8:41:45

יש לך אחוז אפקטיבי מאוד גבוה, משהו כמו 68% בתגובות אלי שכוללות איזה שהוא איזכור מדברים שאמרתי שאינם רלוונטיים לדיון ו/או שימוש באיזו שהיא קומבינציה של "דה …"
למה שלא תשנה את השם ל-"אד" (שם משפחה "הומינום")?

גיא הירוק
Admin
05/06/2021 9:43:33

על ראש הגנב בוער הכובע…
.
(במקום להתייחס לעובדה שזו שטות ברורה לכתוב שלוקה יכל לשחק 46 דקות ולהצליח יותר,
אתה כותב על הבוקס סקור.
ואחר כך עוד מתפלא שמשתמשים בטיעוני עבר שלך כנגדך…)
.
עכשיו לעניין –
אתה באמת חושב שכדאי היה לשחק עם לוקה 46 דקות?
או שבתך בחרת (כרגיל) להטריל?

דה שוט
דה שוט
05/06/2021 9:50:02

לא בטוח שלוקה צריך לשחק 46 דקות. אבל אני בכלל דיברתי על סגנון המשחק שלו שמתיש אותו, ולא על הדקות.
רוצה בוקס סקור?
פיני סמית שיחק דקה יותר מלוקה. ככה גם קאוואי ומוריס.
ג׳ורג׳י בוי שיחק 46 דקות! אולי מישהו בקליפרס רצה מאוד מאוד לנצח? (ג׳ורג׳/לו/באלמר מחק את
המיותר)

גיא הירוק
Admin
05/06/2021 10:00:46

שוב,
תקרא מה שכתבתי.
.
הרי אנחנו מסכימים שלוקה היה גמור,
ושדקות נוספות שלו לא היו מועילות.
.
אתה פשוט בחרת להטריל,
ואז נעלבת כאשר הצבתי לרגע מראה מול מה שאתה כותב.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

טנש נוגבת בעניין הדאבל טים כבר כל הסידרה גם בעניין הדקות אתה רוצה להיות מנוגב?
לוקה יכול וצריך לשחק 46 דק אפילו 48. הוא היה מעולה קלע קירצף והשמיד רק מה הביאו עליו דאבל טים הרבה מהמשחק והאחרים חרבנו למוות ברבע האחרון. הוא אפילו שמר מעולה על איזה עייםות מדומיינת אתה מדבר?
אני חא ראיתי אף אחד עייף אלא את לוקה בשיאו בהגנה ובהתקפה

גיא הירוק
Admin
05/06/2021 14:07:31

שמעון,
התגובות שלך מזכירות את העיתונות המצרית ב-67':
"ניגבנו אותם! אנחנו עוד רגע בתל אביב…"
.
לוקה 46 דקות?
אתה צריך להפסיק עם התקצירים. נראה לי צפית בטעות התקציר הלא נכון…

Li Ming
Li Ming
05/06/2021 7:41:49
יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

לא יודע אם שמתם לב אבל בסיום היה ללוקה קרוסאובר שזרק את באטום מהשלשה למתחת לסל כמעט. תביאו את הקטע הזה.
ואז הוא היה לבד לגמרי ולא זרק אלא מסר הצידה סתם

Smiley
Editor
05/06/2021 8:05:30

קרלייל עושה עבודה יפה שהוא מחפה על היעדר הכישרון (והיכולת הזוועתית של פורזינגיס) אצל המאבריקס, אבל בסוף העומק והכישרון של הקליפרס אמור לתת להם את הניצחון (הביתי סוף סוף) בסדרה הזו.

ברוך רובין
ברוך רובין
05/06/2021 8:13:59
Reply to  Smiley

עשה עבודה גרועה היום שקוואי רותח ואין עליו דאבל טים בעוד השאר קפואים, צריך להיות עם רגש למשחק, מעדיף שלושה חופשית היום משחקן אחר ולא את לוקה באחד על אחד שהוא קולע מכל ספוט.
.
דרך אגב אתה מחזיק יותר מדי מקרלייל יש לו שחקן כמו דונציץ שמסוגל גם עם קקטוס על הקווים לקחת קבוצה לפלייאוף (תואם הארדן לבן וצעיר).

Smiley
Editor
05/06/2021 8:17:25

נותן לקרלייל את הקרדיט המגיע לו. הקליפרס קבוצה עדיפה שמשחקת שכונה. ועדיין הם הולכים למשחק 7 שהלחץ על הקליפרס אצלם בבית.
לעומתו, טיירון לו לא ממצה 50% הפוטנציאל שיש לו בקליפרס. התקפית אין שם ממש שיטה מלבד הבידודים של קוואי/ג'ורג', והגנתית הייתי מצפה מהם להיות חזקים יותר.
.
קוואי בסוף קלע שלשות בסטפבק. אם אני מאמן זאת זריקה שאני מעדיף שקוואי יקח מאשר שילך לחצי מרחק או לסל.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  Smiley

קרלייל נוראי כבר שנתיים לא מחפה על כלום. לוקה היה עושה פלייאוף גם עם ברוקסי
מאמן נוראי ב2 הסדרות עם הקליפרס. גם טיי לו גרוע כמוהו

ברוך רובין
ברוך רובין
05/06/2021 10:59:17
Reply to  Smiley

אתה מסתכל על שמות על הנייר בפועל גורג הרבה פחות טוב ממה שהוא איבקה פצוע, בברלי גמור זובק לא לרמה… מדובר על קוואי המדהים.
.
בסוף הניהול שלו של המשחקים ברמה מאוד נמוכה, גם הערב הוא הגיב בצורה רעה מאוד. לצערי סמיילי אתה לא קורא את התמונת מצב כל מאמן עם שחקן בקליאבר של לוקה אמור לקחת קבוצה לפלייאוף, ברוקס (עם דוראנט ב2014 הגיע למקום 2), הארדן והמאמנים שלו, טיירון לו בקליבלנד…

Smiley
Editor
05/06/2021 11:12:59

אני יכול גם לטעון שהמאבריקס יותר ממה שעושים מהם. יש להם סגל טוב, אבל לטעמי קרלייל מוציא יותר ממה שהם שווים, וכל זה שפורזינגיס לא דומה לכלום.
הקליפרס טובים. זה מעבר לשמות. החסרון של איבקה פוגע בהם משמעותית כי הוא גבוה נייד עם קליעה מחצי מרחק (שדרוג על הראל, שדרך אגב פישל פלייאוף שני).
הפוטנציאל של הקליפרס לדעתי גבוה הרבה יותר ממה שלו מצליח להוציא מהם. הם יותר מדי משחקים על כשרון, אבל קוואי וג'ורג' הם לא ביכולת ההתקפית של לברון וקיירי.

ברוך רובין
ברוך רובין
05/06/2021 11:43:22
Reply to  Smiley

זה יותר דונציץ שהוא מנהל משחק וסקורר אדיר שהוא השיטה (ולכן שחקנים לידו קולטים ב קלות את התפקיד שלהם ), דונציץ הופך קבוצה למנצחת ולמפלצת התקפית לא קרלייל ולא דאונתני שנתן את הכדור להארדן ביד ואמר לו תפעל, שיש לך שחקנים חד פעמיים כאלה שהם כל כל יותר טובים מאחרים ומחזיקים בשילוש הקדוש של קליעה מסירה וחדירה אין מה לעשות.
.
קרלייל בקבוצה כזאת צריך להוציא יוצר מהשחקנים המשנים ומהגנה ריצ’רדסון פורזינגס חוסר התאמה שלהם והיכולת זועק לשמיים+ ניהול המשחק הרע של קרלייל

Smiley
Editor
05/06/2021 8:20:38

דונצ'יץ' מדהים אבל הוא עוד לא הארדן (אבל בהחלט בדרך). הארדן היה טופ במערב הרצחני והסתכל לווריורס שנתיים בלבן של העיניים.

דה שוט
דה שוט
05/06/2021 8:23:35
Reply to  Smiley

+ 100
הסתכל לקבוצה טופ-3 היסטורית בלבן של העיניים. רק פציעה של פול, ביזיון של הפרשים ו-27:0 הזוי מנעו סנסציה.

Smiley
Editor
05/06/2021 8:26:28
Reply to  דה שוט

די עם הפרשים, אין להם קשר לפציעה של פול ולהטיא 27ניסיונות ל-3.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  Smiley

10 הנק שמנעו מהארדן זה בהחלט הפרש הבכיר

דה שוט
דה שוט
05/06/2021 8:48:20
Reply to  Smiley

https://www.youtube.com/watch?v=aYveyAb6mvU
התקבלת לטנ"ש
🙂

Smiley
Editor
05/06/2021 8:48:24
Reply to  Smiley

תמצא לי את הוידאו שהפרש הבכיר רק לסל כדי לנענע אותו 27 פעמים כדי שהכדור לא יכנס…

דה שוט
דה שוט
05/06/2021 8:49:42
Reply to  Smiley

ועכשיו ברצינות – השופטים פשוט עשו הכל – הכל – כדי לתת לגולדן סטייט את המשחק הזה.

דה שוט
דה שוט
05/06/2021 8:53:17
Reply to  Smiley

עזוב אני רואה את הוידאו הזה וסתם מתרגז בשבת בבוקר. לא צריך. העיקר שהקליפרס עדיין בחיים 🙂

Smiley
Editor
05/06/2021 8:56:40
Reply to  Smiley

שיפוט גרוע – יש
שיפוט לא אחיד- יש
פנקסנות – יש, וזה הכי גרוע כי טעות מושכת טעות רק כדי "להחזיר"
שיפוט מכור – לדעתי אין

דה שוט
דה שוט
05/06/2021 9:11:49
Reply to  Smiley

מסכים עם הכל! לא אמרתי מכור. אבל השיפוט במשחק הזה לא השאיר לרוקטס שום סיכוי.

Smiley
Editor
05/06/2021 10:48:22
Reply to  Smiley

שאתה מחטיא 27 פעמים מהשלוש, אל תבוא בטענות לשיפוט… אולי תלך לסל במקום להעיף מבחוץ.
מי שחי על השלשה, מת על השלשה… אני בטוח גם שאפשר לעשות סרטון כזה עבור הווריורס. בנוסף, 9 מקרים מתוך משחק שלם זה "טיפה בים".

אור
אור
05/06/2021 15:37:37
Reply to  Smiley

רק מזכיר שהם החטיאו 27 ברצף, ובכל המשחק 37 (7/44)

Smiley
Editor
05/06/2021 8:09:43

לילארד מתחיל לעבוד
.
Chris Haynes
@ChrisBHaynes
Portland Trail Blazers superstar Damian Lillard tells @YahooSports his preference to be the next head coach of the franchise is Jason Kidd: “[He’s] the guy I want.”

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  Smiley

🤣🤣🤣

אשך טמיר המקורי
05/06/2021 8:55:42

הוא בטח התבאס שטיי לו וברוקסי תפוסים, אז הלך על האפשרות השלישית שלו…

אשך טמיר המקורי
05/06/2021 8:54:23
Reply to  Smiley

הבחור אידיוט, אין מה לעשות.
חבל, עם חצי מוח הוא יכל להיות שחקן גדול.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

מה עם פייזדייל? הפך לפרסונה נון גרטה? טייק דאת פור דאטא😂😂

Smiley
Editor
05/06/2021 9:05:36

Shams Charania
@ShamsCharania
The Portland Trail Blazers are increasingly expected to hire Clippers assistant Chauncey Billups or Lakers assistant Jason Kidd as franchise’s next head coach, sources tell me and @jwquick.

Jonathan
Editor
05/06/2021 10:21:43
Reply to  Smiley

יאללה, שיציעו לבקי האמון.

Berch
05/06/2021 9:28:59

תודה על הסיקור 🙏

חגי "התותח" ניסני
Editor
05/06/2021 10:20:29

תודה דור
.
סמיילי אני רוצה שניה להתדיין על הקביעות שלך: קרלייל מאמן מצוין בזה אין לי ספק. אבל הוא צריך לעשות יותר בשביל להוציא את הכדור מקוואי גם אם זה במחיר של מבט חופשי. זה יכול להיות דרך עזרה במין סגירה אלכסונית. זה קרה פחות מדי.
.
אני לא מחזיק מלו. אבל הקבוצה שלו משחקת היטב בסדרה. הקליפרס לוקחים זריקות טובות והוא עשה את ההתאמות הנדרשות. אם לא התערבות של אלוהי הסטטיסטיקה הסדרה הזו הייתה נגמרת ב5

Smiley
Editor
05/06/2021 10:30:37

אני חושב שקרלייל מוציא מדאלאס הרבה יותר ממה שהם שווים (לטעמי היה אמור להסתיים ב-5 לקליפרס הפשלונרים).
קוואי נתן 2 שלשות בסטפבק. אם אני מאמן אני מעדיף את הזריקות האלו. לדעתי גם המאבריקס צריכים לנסות להוביל אותו שמאלה.
הקליפרס יכולים להעניש מכל עמדה השנה (באטום, מוריס וגקסון מסוגלים לקלוע מבחוץ).
.
אני חושב שהקליפרס לא הפנימו שהם ינצחו רק בגלל כשרון. הם צריכים להילחם כל משחק כי טקטית המאבריקס לקחו אותם למשחק שביעי.
הבעיה שקרלייל שחוץ מדונצ׳יץ׳ אין לו שום דבר שמסוגל ליצור מצב זריקה לו ולחברים בעקביות (בטח שהאטריה הלטבית נראית על הפנים).
.
הקליפרס משחקים לא טוב לטעמי. הכשרון מנצח להם משחקים, בשני צדי המגרש. אבל ההתקפה שלהם די ברורה ובהגנה הם סומכים על ההגנה האישית. יש להם את הכשרון לנצח ככה.

חגי "התותח" ניסני
Editor
05/06/2021 10:49:41
Reply to  Smiley

בסדרה עד עכשיו, הקליפרס לוקחים יותר זריקות של קאץ'&שוט, יותר זריקות של 6+ פיט מהשומר, קרוב לפי 2 יותר שלשות פינתיות, הם קבוצה שבעונה הסדירה הייתה עם האחוז הגבוה ביתור לשלוש בליגה בעוד דאלס הייתה קצת פחות ממוצע הליגה, ועדיין דאלס עם אחוזי קליעה טובים בהרבה בסדרה. התפקיד של מאמן זה לייצר את המצבים וזה בהחלט מה שלו עושה גם בסדרה הזו.
לגבי הסטפ-בק של קוואי הוא נעשה בלי שום לחץ, כשאחד היה יותר פולאפ והשני היה יותר סטפ-בק עם לוקה כשומר לדעתי. לא זה מי שאתה רוצה שישמור על קוואי באחד על אחד.

Smiley
Editor
05/06/2021 10:54:53

אני מניח שזה חלק מהטקטיקה של הקליפרס. להביא את לוקה לעבוד בהגנה (זאת לדעתי הסיבה שעשו את הטרייד של קארי-ריצ'רדסון. כי קו אחורי של דונצ'יץ'-קארי היה אסון הגנתי).
הליגה במגמה של חילופים אוטומטיים (שאני פחות אוהב) וקבוצות פשוט מחליפות על הכל. אם יש טווח שקוואי פחות מפחיד אותי, זה מעבר לקשת השלוש, בטח שהוא זורק מכדרור עם שומר.
אני חושב שלו יותר נותן לשחקנים שלו חופש במשחק (כמו בקאבס עם לברון וקיירי – ויחי ההבדל בין השניים ההם לקוואי וג'ורג') בעוד קרלייל מוציא יותר ממה שיש לו (לקח את הקליפרס למשחק 7).

חגי "התותח" ניסני
Editor
05/06/2021 11:16:15
Reply to  Smiley

לא אומר שלא, רק שהתמונה פחות מקוטבת ממה שלדעתי אתה מציג

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  Smiley

קרלייל לא לקח כלום זה הכל לוקה קרלייל אחראי ל3 נצחונות של הקליפרס. הדביל הזה גם משחק שעבר ניסה לתת לקליפרס רבע אחרון הוריד דאבל טים בלי סיבה על קאווי אחרי שהרג אותו כל המשחק.
הוא פשוט נוראי לא נותן גם דק לברונסון יותר מידי דק עם הפיסח פורזי על המגרש.
סידרה רעה מאד שלו. המזל שלו שמולו עומד טיי לו ויכול להיות הברט בראון שלו מה שהיה לסטיבנס ונרס.
ואני הייתי מאוהדי קרלייל לפני שנתיים וממש תפסתי ממנו

חגי "התותח" ניסני
Editor
05/06/2021 14:43:09

לשמעון "הודור" טזמ.
שמעון אני מזכיר לך את ההתערבות שלנו אתה אומר שהסאנס עושים 4-0 לדנבר. (עכשיו תעבור על כל הפוסטים של כל השנה ותחזור אלי עם הוכחה שלא אמרת) רגע לא מוכן להתערב? אז את כל ההתרברבויות שלך תחסוך מאיתנו.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

חח הטרלה יפה סוויפ לא נאמר מעולם

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  Smiley

גם המאמן של הקליםרס מעדיף שתהיה המאמן שיתן לו כת הזריקות סטפבק האלה 😎

NFS
NFS
05/06/2021 10:33:27

כרגיל קרלייל מפשל ברבע הרביעי..
.
לא ברור גם למה דאלאס יותר מדי מנדים את פורזינגיס בהתקפה. בלי יום מעל הממוצע של פיני סמית והארדאווי הקליפרס היו גומרים את זה מהר יותר.
.
קוואי ענק. שחקן גדול. לוקה מתקרב לשם, רק קצת פחות להתעסק עם השופטים כמו ילד בן 16 ולהתרכז יותר במשחק, ובעיקר בהחלטות ברבע הרביעי.
.
ועדיין הכל פתוח. 60%-40% קליפרס

האווי לאסוף
האווי לאסוף
05/06/2021 10:36:43

תודה רבה על הסיקור

ADISU33
ADISU33
05/06/2021 11:08:08

משחק קודם טיי לו עשה טעות כאשר השאיר את היד החמה של רג'יי יותר מידי זמן על הספסל,טעות שעלתה לו בהפסד (בנוסף לתרגיל הטיפשי של הזריקה האחרונה מהפינה).
מוזר לומר זאת אבל מיסטר ג'קסון היחיד שעוזר לקוואי.
.
נשאר שחקן אחד שעדיין לא נתן לנו טעימה מהיכולת שלו בתקופה זו של כדורסל,הרזומה שלו עשיר בהופעות במשחקים החשובים ואני מאמין שזה יגיע במשחק הבא.
כן,אני מדבר על רונדו….
.
לדעתי במידה והקליפרס עוברים דאלאס הם משייטים לגמר בקלילות.
הם קיבלו את הקבוצה הכי קשה ועקשנית מכולם בסיבוב הראשון ולא בכדי זו הסדרה היחידה שמגיעה ל7 משחקים.

דה שוט
דה שוט
05/06/2021 12:05:23
Reply to  ADISU33

החבר׳ה שלנו עושים חייל!
ראס עשה ריצה מדהימה עד לפלייאוף. פילי הייתה גדולה על וושינגטון בכל תחום. צילמנו ניצחון, בשביל הנפש.
ג׳ורג׳י בוי הנחנק הסידרתי הראה הערב המון אופי. שיחק 46 דקות, נתן הגנה וריבאונד ושלושה סלי קלאץ׳ שהחזירו את הקליפרס למשחק – למרות שהיה ביום קליעה נוראי. המשיך לעבוד והכי חשוב – לא ברח. הוא יתפוצץ במשחק 7 זה כתוב בכוכבים.
ג׳קסון הערב היה מדהים. ברבע הראשון המשחק יכול היה לברוח. 17 אלף צופים, הבית בטירוף, כולם קפואים – והוא הפציץ וחדר. השאיר פתח לקאוואי להפציע. איזה גבר. כמו ב-2014. זכרונות.
הארדן עדיין משתלט על משחקים כשבא לו. תמיד טופ-3 בליגה. שמן, זחוח, ועדיין המוסר הכי טוב, והשחקן הכי יצירתי בליגה.
ונשאר הבן האובד. אני יודע שאתה שונא אותו אבל כל עוד הוא בריא – זה מוזיקה לעיניים. רק קאוואי משתווה לו. איך אמר עליו ואן גאנדי: ״הי ווז בורן טו סקור״.
.
הערב מתחיל הגמר האמיתי. פילי חזקים אבל אני לא מאמין בבריאות של אמביד. הוא כבד מדי. מת על יאניס אבל אם ברוקלין בריאה – יהיה קשה לעבור אותה.
רק שהקליפרס לא יפשלו מחר.
פלייאוף אש. פיצוי הולם על הבאבל-שמאבל.

דה שוט
דה שוט
05/06/2021 12:11:28
Reply to  דה שוט

״חילצנו ניצחון בשביל הנפש…״
ד״א – מסכים עם כל מה שכתבת

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  ADISU33

חחחח רונדו הפיסח הזה מה יעשה😂😂 ימסור לקאווי וגורג שיקלע דלשה ויגידו גאון? 😂😂
אין ספק חוזה טאלאנט.
הדק של רונדו וזובאץ זה הדק שלוקה הכי טובח בהם. לראות את הפיסח הזקן רונדו מנסה לשמור את לוקה אני נקרע מצחוק

דה שוט
דה שוט
05/06/2021 14:03:01

צודק הוא לא יכול לשמור על אף אחד, אבל יש לו יכולת לייצר לפעמים כמה מהלכים ממזריים שיכולים להשפיע על המשחק. עשה את זה במשחק 3, יעשה גם במשחק 7.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  דה שוט

כמה מהלכים ממזרים יכול גם לוק קנארד שלדעתי עדיף בהרבה על רונדו

דה שוט
דה שוט
05/06/2021 14:10:18

צודק. קאנארד עדיף, זה הברקה של לו – ייתן תמורה במשחק 7
צודק גם לגבי בובאן – היה מעולה – סתם הושיב אותו. עם בובאן ופורזי באיזורית בהתחלה הצבע היה חסום לגמרי.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  דה שוט

הברקה….בשביל מה הביאו אותו? לו הטמבל ייבש אותו עד עכשיו בשביל הכלבת

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

המפתחות של המאבס לנצחון בסידרה מתחילתה היו ונשארו זהים

1. דאבל טים על קאווי קבוע לא משנה מה תנו לאחרים לנצח (עכשיו שנותר משחק 1 זה יכול בהחלט לקרות אבל 4 משחקים בחיים לא היה קורה)

2. פציעה של פורזי

3. 46 דק ללוקה הארדוואי ברונסון

4. לוקה

סעיף 1 יושם מעט מידי. סעיף 4 מיושם. סעיפים 3 ו4 לא.

דה שוט
דה שוט
05/06/2021 14:04:37

לוקה צריך לשחק 40 דקות פלוס אבל להיות קצת פחות עם הכדור. לתת לאחרים לייצר גם כשהוא על המגרש. הוא מתיש את עצמו עם כל הכידרורים האינסופיים והפייידים

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  דה שוט

זה אין לי בעיה כל עוד הוא במגרש הם בפאניקה ממנו..עד שבובאן ניגב היום לא נתנו לו אחכ לנגב עוד הגיע למכסה כמו אייטון😎

גיא הירוק
Admin
05/06/2021 14:22:01

השחקן האחרון שאני זוכר שהתקרב לכמות הדקות עליה אתה כותב, שמעון,
ומשחק ביוסג' של לוקה,
זה הארדן בפלייאוף 2014.
.
מי שזוכר את אותה סדרה מול פורטלנד (ואולדרדג' שהיה אדיר),
זוכר את הארדן שופך לאגר הרבע האחרון של משחק 6.
הבן אדם היה גמור לחלוטין.
.
לא יעזור כמה פעמים כותבים את הנרטיב –
אי אפשר לשחק בקצב המשחק של ימינו כשחקן מוביל 46 דקות למשחק.
זה לא סתם שכיום כבר כמעט ואין שחקנים שחוצים את רף 42 הדקות למשחק בפלייאוף. מדובר על מקרה קלאסי של יעילות שולית פוחתת.

דה שוט
דה שוט
05/06/2021 14:45:43

פול ג׳ורג׳ שיחק אתמול 46 דקות. רבע רביעי – 8 נקודות, 4 ריבאונד, 4/3 מהשדה, איבוד אחד. הגנה מעולה. הרבה יותר טוב ממה שעשה בשלושת הרבעים הראשונים.
יום קודם בוקר 46 דקות 47 נקודות משחק קריירה.
יום לפני בוקר – לילארד – 55 נקודות, סדרת שלשות פסיכית בקלאץ׳ – 51 דקות!
.
אבל תמשיך עם הנירטיב, הכל בסדר

דה שוט
דה שוט
05/06/2021 14:48:09

זה כבר לא ניגוב – זאת מכבסה.
הבאנו עליך דאבל טים – הוצאנו אותך מהמשחק שלך – שכחת ללכת לבוקס סקור לפני שהגבת. לא נורא, יהיה לך את משחק 7
😉

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  דה שוט

😂😂😂 מכבסה זה טוב

גיא הירוק
Admin
05/06/2021 16:56:24
Reply to  דה שוט

דאבל טים, הוא לא שווה הרבה אם אתם לא מצליחים לזרוק ולהגיע לסל…
.
"דאלאס משחק שני ברציפות נופלים מהרגליים ברבע האחרון. במשחק החמישי הם קלעו 6 נקודות ב 9 דקות וזה איכשהו הספיק. במשחק הזה עם 11 נקודות ב 10 דקות הראשונות של הרבע, כבר לא.
.
לוקה חייב יותר מנוחה לקראת הרבע. אולי קרלייל צריך ללמוד ממייקל מאלון שמשאיר את יוקיץ' על הספסל עד שנשארות 7 דקות בערך לסיום"
.
"+ 1
מסכים,
היוסג' של לוקה הורג אותו, קאוואי לא עובד כל כך קשה בהתקפה כמוהו. בפלייאוף ההגנות מתהדקות, רואים כמה קשה לעשות סל, בעיקר בחצי השני, כל סל זה לידה. קאוואי לא נראה עייף בסוף, לוקה נראה גמור. גם ג'ורג' נראה יחסית טרי ובטח שג'קסון."
.
אז מה דה שוט?
מה השתנה מאז 07:48 בבוקר,
למעט האהבה שלך להטרלה?
.
פול ג'ורג'.
א. זו הפעם הראשונה בפלייאוף הזה שהוא חוצה את רף 41 הדקות.
ב. ה-USG של לוקה הוא 39.2% , ה-USG של ג'ורג' הוא 26.6% . יחי ההבדל הקטן.
ג. את ההשלכות של 46 הדקות, אנחנו ככל הנראה נגלה במשחק הבא. זוכר את באטלר בפיינלס האחרונים? זוכר את באטלר במשחק האחרון של סדרת הגמר?
ד. יש איזו שורה תחתונה פשוטה, שהיא מעבר להטרלה הילדותית משהו:
אנחנו רק בסיבוב הראשון, ואין ולו שחקן אחד בליגה עפ ממצוע דקות פלייאוף שמגיע ל-42 דקות. למעשה, יש רק 5 שחקנים עם 40+ דקות.
שמעון באמת מאמין (חייבים להודות שזה חמוד, האמונה שלו) שהוא מבין יותר מכל מאמני הליגה.
אבל אתה אמור להבין טיפה, משהו, איך שהוא, בפיזיולגיה של המשחק.
כיום,
בקצב המשחק הנוכחי,
עם שיטות ההגנה הנהוגות כיום,
כבר לא משחקים את כמות הדקות של פעם. וכאשר עושים את זה, מגלים בצורה ברורה שמדובר בתועלת שולית שלילית, הן בהגנה, והן בהתקפה.
.
השורה התחתונה 2.0:
נו,
כבשתם כבר את תל אביב?
נאצר מוסר ד"ש…
.

דה שוט
דה שוט
05/06/2021 17:29:58

חחחח גדול אתה.
הסכמתי עקרונית ומיד אמרתי שהיוסג׳ של לוקה עצום ביחס לאחרים וזאת הבעייה. רק על זה דיברתי. אפילו לא בדקתי – ומה אתה עושה? בודק ומראה לי שאני צודק (היוסג׳ של לוקה מול ג׳ורג׳) נראה לי שאתה בכלל בעדי בוויכוח בינינו 😂😂
.
שורה תחתונה – הדאבל טים הוציא אותך מהמשחק שלך, אל תנסה להגיב מצפייה והתרשמות, לשם אני ושמעון מובילים אותך – תישאר במה שאתה חזק – בוקס סקור ואחוז אפקטיבי. כשאתה מגיב ככה מצפייה והתרשמות זה כמו שראס זורק שלשות, אייטון מוריד כדור לרצפה, ברטאנס עושה הגנה…
😉
ולגופו של עניין: ברור שבקצב של היום לא משחקים מעל 41/2 דקות, אבל שחקנים גדולים במשחקים גדולים עושים דברים משוגעים. אפילו בוקר אהובך שיחק 46 דקות. מה יעזור ללוקה לשמור רגליים אם הוא יעוף מחר הבייתה?
באטלר היה גמור במשחק 6 אבל לפחות הגיע לשם (וסידר לך בירה).

גיא הירוק
Admin
05/06/2021 17:48:27
Reply to  דה שוט

אתה מנסה לאכול את העוגה ולהשאיר אותה שלמה. משעשע.
.
שמעון כותב (פעם אחר פעם) שלשחקנים אין שום בעיה לשחק 46 דקות בכל משחק.
ברור שלזה התייחסתי.
אבל אתה פשוט נהנה לשחק את משחק ההטרלות.
משעשע.
השורה התחתונה?
גם לך זה ברור שלוקה היה גמור,
וזה היה בפחות מ-46 דקות.
גם אתה יודע שלאורך זמן, אי אפשר לשחק את כמות הדקות השמעונית,
ועדיין אתה בוחר לזרוק אייבול.
.
ענק!
.
אני חושב שהבעיה היא שאתה סובל מפציעה שפוגמת במשחקך.
פציעה פסיכוסומטית…

דה שוט
דה שוט
05/06/2021 20:31:29
Reply to  דה שוט

+ 11
פציעה פסיכוסומטית… 😂😂😂
לא רע, הצלחת לצאת מזה
אני נכנע (ברוך נכנס אני יורד לספסל 😀)

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

גיא אלו סוסים צעירים שיכולים לשחק גם 60 דק. לוקה בן 22 בכושר של סוס על מה אתה מדבר זנ כמו להגיד שאמבפה לא יכול לשחק 90 דק די עם השטות הזאת.

גיא הירוק
Admin
05/06/2021 17:03:49

אני מצטער,
אבל בכל מה שקשור לפיזיולוגיה של הספורט, אתה פשוט קלולס. ממש.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

לא. אתה חושב שמדובר אולי בנכים שבריריים ולא ספורטאי עילית

גיא הירוק
Admin
05/06/2021 19:24:54

גם לספורטאי עילית יש גבולות.
השנה ראינו בצורה ברורה מה מתרחש כאשר מתקרבים (או חוצים) את הגבולות.
אתה חושב שמכת הפציעות שתוקפת את הליגה היא מקרה?
.
(שכחתי, אלו לא פציעות. רק עוד אליבי…)

ברוך רובין
ברוך רובין
05/06/2021 20:14:31

גיא מה העלייה בכמות הפציעות ביחס לשנים קודמות? נפצעו השנה יותר שחקני מפתח לכן קיבלנו סיקור יתר+ קורונה. https://www.google.com/amp/s/www.nba.com/news/nba-says-injury-rate-down-slightly-from-normal%3famp=1
.
לוקה בהחלט גמור מעייפות אני רק לא אוהב את השימוש בusg%, שלא מציג את החלק ההגנתי, קוואי בכל מקום במגרש גם בהגנה לא חושב שהוא מתעייף פחות.
.
שנה שעברה למיטצל היה usg של 37+, usg של לוקה בעונה הרגילה הוא 36 עונה שעברה היה 36.6.
ואני בכלל לא מדבר על usg של ווסטברוק בתקופת פוסט דוראנט (לדעתי 40+).

גיא הירוק
Admin
05/06/2021 20:18:32

מעניין לבדוק קבוצות פלייאוף ב-20' לבין שאר הקבוצות.
לא ירדתי לעומקם של מספרים,
אבל אני חושב שהמספרים ילמדו שקבוצת שסבלו מפגרה קצרה, סבלו מפציעות מעבר ליחס עליו מדברת הליגה.

ברוך רובין
ברוך רובין
05/06/2021 20:54:03

5 מ8 קבוצות בבית שניים מהם פיינלסטיות שסבלו ממספר גדול מאוד של פציעות+ חוסרים אני חושב שזה מטה את הכף, הבעיה בבדיקה כזאת שזה לא מתייחס לגיל+ פיזיולוגיה של שחקן (לברון בשלוש שנים האחרונות נפצע הרבה יותר וכבר לא סופרמן ואיש הברזל).
.
שמעון לצערי לא צופה במשחקים או שלא מבין מה הולך, לוקה מזכיר לי יותר ויותר את הארדן שחקן שמחזיק בכל הכלים ההתקפיים שיש של השילוש הקדוש קליעה מסירה חדירה, החולשה היחידה (פחות נכון להגיד חולשה הדבר היחידי שהם לא בטופ) שיש לו ההתקפי היא כושר גופני בדומה להארדן. זה למה לתת לו לשחק 46 דקות שהוא שפך לאגר זה טעות.
.
אותו דבר לגבי השטות של דאבל טים קבוע ולחץ כל המגרש.
לוקה מקבל החלטות במהירות של פורמולה 1 בהתקפה שעושים דאבל טים צריך לעשות בנקודות מסויימית הבעיה שמאמני nba שוכחים לעשות זאת (קוואי ברבע האחרון, לילארד שאין אחד בעולם שלא ידע הוא יקבור את הקליעות האלה).

ברוך רובין
ברוך רובין
05/06/2021 20:56:41

נחתכה לי התגובה המחשבה שאפשר לעשות דאבל טים על כל המגרש על לוקה ולהשאיר את הקבוצה 4 על 3 והם לא יקלעו סלים היא די מפגרת, בטח אם אתה מכניס מנהל משחק נוסף למגרש.
.
לא מעט פעמים רואים הפלייאוף את השחקן בפינה טס לאמצע ברגע שמגיע דאבל טים לנקודות קלות. שוב שכוכב רותח חייב לעשות עליו דאבל טים ולהמר על כך ששחקני המשנה ינצחו אותך, אבל לא כשיטת משחק קבועה (אלא אם אתה משחק אם נגר בהרכב כמו ווסטברוק שאפשר להשאיר אותו פנוי.)

אור
אור
05/06/2021 15:39:02

אם לילארד הצהיר שהוא רוצה את קיד והם ימנו מישהו אחר זה כמו להראות לו את הדלת החוצה, יהיה בלאגן

asaf
05/06/2021 21:01:45
Reply to  אור

ברוך עכשיו נראה אותך מסביר את ההסבר המאוד נכון שלך בעיניי לגבי הדאבל טים לשימון בהגיון . אולי אחוות השב"ר תגרום לו להבין.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  asaf

ברוך מושפע בקלילות מטנש במה הוא ישכנע מדבר שטויות על מנהלי משחק איזה מנהל משחק נוסף יש למאבס 😂😂
איחרנו את הרכבת כבר בדיון הזה הקליפרס לא ביצעו מה שיעצתי לאורך כל הסידרה אלא לפרקים קטנים לכן הם יכולים גם להפסיד משחק 1 לנגרים שזה למעשה הסטייה.
התוצאות די הראו בפלייאופים האחרונים שעם דאבל טים מנגבים את כל הכוכבים והקבוצות שלהם נרמסו.

מי שרוצה להיזכר מוזמן לצפות ביאניס הארדן דמיאן בוקר לוקה וקאווי (במשחקים שהם כן קיבחו דאבל טים).
אם יש רפי הבנה שלא מספיק להם מזה להבין אין מה לעשות.
רפי ההבנה גם מכניסים דברים ומילים לא קשורות
לגבי המאבס זה קבוצה של לוקה עם נגרים מסביב חוץ מהארדוואי וברונסון אבל שני האחרונים לא מנהלי משחק ויתקשו ליצור לאורך זמן.
הם יכולים לנצח משחק 1 אולי בהגזמה 2. אבל הם בחיים לא ינצחו 4 משחקים בסידרה בכוחות עצמם זה לא יקרה.
נראה לכם שאם לברון בקאבס הנגרים היה מקבל דאבל טים ןולחץ כל הסדרות הןא היה עושה איתם גמרים? היה עף סיב 1 אבל רפי הבנה לא הביאו עליו דאבל טים.
מעולם נגרים לא ניצחו בכוחות עצמם 4 משחקים בסידרה זה לא במקרה הם גם לא ינצחו.
משחקים מנצחים הכוכבים ובארהב רוצים לראות ווי אר אול וויטנס לכן השופטים והמאמנים זורמים עם זה ונותנים לכוכבים אחד על אחד בשביל השואו הם לא עסוקים בנצחון בכל מחיר אחרת ביתרון 3 היו עושים עבירה למרות שהשופטים בחסות ותמיכת הליגה ובהוראות מלמעלה היום דואגים שלא ישתלם להם כי הם יפרשו הכל לניסיון זריקה ואז 3 זריקות ככה דואגים גם להרתיע חחח
מאמן שרוצה לנצח בכל מחיר לא משאיר את דמיאן לכדרר 4 התקפות קוסט טו קוסט ולהעיף שלשות או לתת לקאווי כדורים אחרונים מול לוקה באחד על אחד

ברוך רובין
ברוך רובין
05/06/2021 22:08:04

ליד הארדן היה את ראסל אתה מבדח, ברור שדאסל טים במקרה כזה יעבוד, תזכור מה קרה שהיה לידו את כריס פול וקלעים…
.
בכללי דונציץ כמו הארדן מעניש בקלילוצ את ההגנה על כל החלטה שהיא לוקחת וזה בעצם מוביל לעובדה שאי אפשר למנוע ממנו להיות יעיל בפיק-אנד-רול, אלא רק לצמצם את היעילות שלו. את זה הדביל טיירון לו עדיין לא קלט (רק במשחק האחרון לפרקים). והוא מנסה עליו הגנת חילופים, מה שצריך לעשות זה לתעל אותו למקומות ספציפיים (טראפ ושם לבצע דאבל טים).
שמעון די אהבל בלי להעליב, לחץ דונציץ מתנער בשנייה מהשומר/סוחט עבירה על כל המגרש ומשאיר את הקבוצה 4/5, הוא עדיין חושב שזה החברה מהשכונה שלו שלא יכולים לקלוע לייאפ או לכדרר.